דלג על קישורי ניווטדף הבית צור קשר

Payroll משרד ראשי

כתובתנו : הנחושת 10, רמת החייל, תל אביב, קומה 5.

טלפון    : 03-6449914

פקס    :  03-6449915

מנהלת - נחמני לינדה:

03-3004800 , linda@pay-roll.co.il

מנהל קשרי לקוחות - קמינצקי עידו :

03-3004818 , ido@pay-roll.co.il

מנהל קשרי לקוחות - הלוי איתי:

03-3004808 , itai@pay-roll.co.il

למגיעים מאיילון צפון: ירידה במחלף רוקח, פניה ימינה ברמזורים לכיוון גני התערוכה.
למגיעים מאיילון דרום: ירידה במחלף רוקח, ברמזור פונים שמאלה ומייד ברמזור שאחריו שוב שמאלה לכיוון גני התערוכה.

בצומת רח' שיטרית פנייה ימינה, ממשיכים ישר מתחת לגשר עד לרחוב ראול וולנברג.

למגיעים מקניון איילון: ממשיכים צפונה עד אחרי הגשר, פנייה ימינה ברמזורים לרחוב ראול וולנברג.

קו

לחץ לפרטים על הקו

40ח
 57ח
 141
 קו תמצית המסלול
 3שוק הכרמל, אלנבי, העליה, קרית המלאכה, דב הוז, ויצמן, קניון חולון, המלאכה, הפלד
 20שוק הכרמל, אלנבי, בית אל על, דיזנגוף סנטר, כיכר דיזנגוף, רכבת מרכז, צומת עלית, אבא הילל, קניון איילון, דן דיזיין סנטר, שיכון דו, רמת החייל
 28תחנה מרכזית ישנה, בית אליהו, לונדון מיניסטור, בית המשפט, בי"ח איכילוב, ככר המדינה, בית החייל, יהודה המכבי, ני התערוכה, הדר יוסף, אזור התעשיה רמת החייל, עתידים.
 40חבית העלמין, יוספטל, הרצל, רוטשילד, המצבה, ש"ד ירושלים, אילת, יפו ת"א, בית מעריב, קניון עזריאלי, עלית, זבוטינסקי, משטרת ר"ג, מכון מור, קניון אילון, דן דייזיין סנטר, הדר יוסף, בני אפריים, דבורה הנביאה.
 57חקניון איילון, בן גוריון, זבוטינסקי, ביאליק, עירית ר"ג, ככר נח, ויצמן, המאבק, אלוף שדה, היכל ווהלין,
 141בת ים,נתיבי איילון,צמת הולץ,החרש,המסגר,בית קלקא,עזריאלי,הקריה,רכבת ארלוזורוב,זבוטינסקי,קניון איילון,רמת החיל,עתידים